niedziela, 31 marca 2019

Wspomnienia zaklęte w papierze / Memories enchanted in paper

Mój mąż zawsze powtarza, że nie rozumie po co robię takie wielkie prace z takimi malutkimi zdjęciami... Robię, bo lubię, ale zapragnęłam kiedyś zrobić scrapa z ogromnym zdjęciem, które równocześnie będzie tłem całej pracy.
Kiedy wpadło mi w ręce zdjęcie moich nieżyjących już dziadków z dnia ich ślubu, pomyślałam, że nadaje się idealnie. Oryginalne zdjęcia skanuję i drukuję w dowolnym rozmiarze, który mi pasuje, szkoda, że tylko do rozmiaru A4.

My husband always repeats that he does not understand why I'm doing such big works with such tiny pictures... I do because I like it, but I wanted to make a layout with a huge photo, which will also be the background of the whole work.
When I got a picture of my grandparents on their wedding day, I thought it would be perfect. I scan and print the original photos in any size that suits me, a pity that only up to A4 size.


Brak komentarzy: