sobota, 24 stycznia 2015

Inspiracja dla TricksArt

Zapraszam Was serdecznie na bloga TricksArt gdzie dzisiaj inspiruję kartką z okazji ślubu, którą zaczęłam robić na spotkaniu z samą szefową Misti, ale skończyłam dopiero teraz :-)

Użyłam dwóch papierów z kolekcji VENUS - CHRISTINE oraz EMILY. Na spodnim papierze zrobiłam wzór kółek za pomocą MASKI i białego GESSO. Do tego RAMKA i OZDOBNIKI oraz kwiaty - RÓŻA MAŁA HERBACIANA i RÓŻA MAŁA RÓŻOWA psiknięte mgiełką pastelową CINNAMON. Jeszcze odrobina białego tuszu akrylowego SPLASH!, a także dwóch produktów, które wkrótce będą dostępne w sklepie - złotego tuszu akrylowego SPLASH! i mgiełki perłowej OLD GOLD. Gotowe :-)



2 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Genialna jest i taka inna niż wszystkie Twoje.

Karmazynowy Kamyk pisze...

Dziękuję :-) Ostatnio ciągnie mnie bardziej w takie klimaty :-)