sobota, 22 czerwca 2013

Ślubne pudełko w nietypowych kolorach...





7 komentarzy:

Ewa S. pisze...

Absolutne cudo!!! Niesamowite, energetyczne, rewelacyjne.

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacyjne pudełko!
Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
Peninia*
♥♥♥

mosia pisze...

świetne kolory!!

Lakuna pisze...

śliczne jest, bardzo eleganckie. tak sobie czasem zaglądam do Ciebie i zastanawiam się, co sprawiło, że - podobnie jak ja - porzuciłaś biżuterię na rzecz papieru... ciekawska ze mnie ;) pozdrawiam.

LoveMeFlowers pisze...

Świetne zestawienie kolorystyczne;)

Karmazynowy Kamyk pisze...

Dzięki :-)
Lakuna biżuteria zaczęła mnie nudzić... Mogłam albo się rozwinąć, albo zmienić na coś innego... Wybrałam drugie rozwiązanie...

Lakuna pisze...

to już wiem :) życzę w takim razie udanego scrapowania i dalszego rozwijania umiejętności.