poniedziałek, 4 marca 2013

Komplet dla dziewczynki












13 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Śliczny komplecik!
Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

http://peniniaart.blogspot.com/

SCRAPmajka pisze...

Po prostu śliczny !

AtorodArt pisze...

Ja po prostu nie znajduję słów, to co robisz jest bajecznie piękne !!! Pozdrawiam :)

Natalia Radwańska pisze...

Cudny! A kolorki idealne. :)

KRÓFKA pisze...

cudenienki prezencik w całości i w każdej jego części :)

Karmazynowy Kamyk pisze...

Dziękuję Wam bardzo, strasznie mi miło, ze ktoś zechciał skomentować i to jeszcze pozytywnie :-)

mru pisze...

przepiękne :) takie śliczne kolorki :)

Becia scrapuje pisze...

Cudowny, wesolutki komplecik :)

Gosia pisze...

Ale słoooodziak! Przepiękny :)

Magda Wisiorek pisze...

Cudnie to zestawiłaś! A co to za papiery? Ja mam czasem trudności z wkomponowaniem takich widocznych motywów, a tutaj - włala, pięknie jest :)

Karmazynowy Kamyk pisze...

Papiery to Papermania Honey & Hugs ale to bardzo stara kolekcja...

Karmazynowy Kamyk pisze...

Jestem w szoku, ale znalazłam dostępne w sklepie:
http://www.artystyczny.com.pl/Papiery_Ozdobne_PAPERMANIA_203x203_cm__Honey_and_Hugs__20_ark-4514.html

Marzenek^83 pisze...

Jestem u Ciebie pierwszy raz ale napewno nie ostatni.. :) tak pieknie tu u ciebie.. i czy prace kolorowe czy pastelowe zawsze piekne.. i ja mialam pytac o papiery ale juz wszystko wiem:) masz bardzo duze poczucie estetyki.. pozdrawiam serdecznie:)