piątek, 13 lipca 2012

Zaproszenia na ślub

Sztuk 55, taka ilość chyba mnie przeraża...



9 komentarzy:

kreatywny-kącik pisze...

Ilość imponująca - podziwiam.
Karteczki wyszły po prostu piękne, a ten papier dodał im uroku.

Ajgacia pisze...

bardzo fajna forma i kolorystyka - tez jestem w temacie zaproszen i 55 to jeszcze nie jest duzo :->

Domcia pisze...

ilość powala! dużo pracy włożyłaś w całość:)
kolorki bardzo moje i bardzo mi sie podoba!

BellaArt pisze...

Przepiękne zaproszenia!:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetne są! Bardzo podoba mi się ich forma, a ilość podziwiam :)

Anonimowy pisze...

:))) ogrom pracy,ale cudny efekt. wyjątkowe zaproszenia :)

Smile_Art pisze...

Bardzo podoba mi się styl zaproszeń. Papier jeden z piękniejszych jaki widziałam :) stąd moje pytanie- co to za papier? :) jakoś jeszcze się z nim nie spotkałam, a wyczuwam, że warto.

Pozdrawiam,
G

Smile_Art pisze...

Troszkę posmutniałam, wielka szkoda, że wcześniej nie wpadł mi w oko.
Bardzo dziękuję za znalezienie tej namiastki w postaci zestawu. :)
G

asiadp pisze...

Chylę czoła, ilość i jakość idą tutaj w parze:)