czwartek, 24 marca 2011

Dwie karteczki na różne okazje :-)

W roli głównej cudne Sklepy Cynamonowe oraz ręcznie robione róże wg kursu Sasilli.

Pracę popełniłam wg mapki z II wyzwania Craftmanii, więc tam ja zgłaszam :-)





























Baloniki już wielokrotnie widziałam na różnych blogach i strasznie zapragnęłam takie zrobić :-) One są urocze i na pewno powstanie więcej...

A że na karteczce jest kolor niebieski oraz zielony, a także jest to karteczka ze środkiem lokomocji dla małego mężczyzny, to zgłaszam ją do wtorkowego wyzwania na portalu Polki Skrapują.



6 komentarzy:

Kasia K. pisze...

Powinnaś mieć zakaz, wiesz? Pokazywanie Twoich kartek dopóki ja se nie kupię chociaż podstawowego zestawu scrapowego :> Bo teraz niecierpliwie przebieram nóżkami i palce same wpisują adresy sklepów scrapowych! A nie mam za co!

Karolina pisze...

fajne pomysły miałaś na karteczki ,
ślubna śliczna, dziecięca rownież

lamika88 pisze...

Przepiękne karteczki:-)

white.sheep pisze...

pięknie wyszły!

G-a pisze...

śliczna ta ślubna!

KatiW pisze...

Fajne, zwłaszcza fajny pomysł na balonik :)